Hrvatski English German Italian

Poslovni sektor i volontiranje

Objavljeno: 21.04.2016 22:51:59

 Podrška zaposlenika se ogleda u informiranju i poticanju zaposlenika na volonterski angažman, omogućavanju fleksibilnog radnog vremena zaposlenika koji volontiraju, organiziranju timova zaposlenika za provođenje volonterskih akcija izvan ili u okviru radnog vremena i nagrađivanju volonterski aktivnih zaposlenika. Koristi od korporativnog volontiranja imaju same kompanije, zaposlenici i zajednica.

Zašto korporativno volontiranje?

  • Ukazuje na društveno odgovorno poslovanje
  • Izgrađuje se tim
  • Povećava produktivnost
  • Jača se povezivanje s klijentima
  • Stvara se dobar ugled u društvu
  • Smanjuju se troškovi
  • Poboljšava se javni imidž i potiče potražnja
  • Zaposlenici razvijaju nove vještine
  • Ukazuje se zaposlenima da su vrijednosti volontiranja ujedno vrijednosti vaše tvrtke (humanost, podrška, suosjećanje)

Koristi za zaposlenike

  • Unaprjeđenje interpersonalnih vještina i vještina vođenja
  • Smanjenje izolacije i povećanje interakcije zaposlenika na različitim razinama funkcioniranja poduzeća
  • Dodavanje na osjećaju raznovrsnosti i zadovoljstva te povećavanje osjećaja samopoštivanja
  • Unaprjeđenje doprinosa zajednici od strane zaposlenika